زومبا

زومبا در خانه برای لاغری

در ورزش زومبا عضلات پا، بازوها، شکم و کمر همگی درگیر حرکت خواهند شد.در حال حاضر، زومبا به دلیل تاثیر فوق‌العاده در کالری‌سوزی از محبوب‌ترین برنامه‌های فیتنسی و تناسب اندام در دنیا محسوب می‌شود.پس در ادامه با آکادمی فیتنس و زومبا در خانه برای لاغری با ما همراه باشید .  

در مقاله قبل با ورزش زومبا آشنا شدیم . درباره تاریخچه زومبا و فواید یا عوارض احتمالی صحبت  کردیم و متوجه شدیم که زومبا ورزشی است تلفیقی از رقص های گوناگون. در این مقاله می خواهیم چند حرکت ساده اما فوق العاده زومبا را بهتون آموزش بدیم که می توانید در خانه تمرین کنید. البته که حتما در کوتاه ترین زمان فیلم های آموزش زومبا رو براتون به صورت رایگان منتشر می کنیم.  

چند حرکت به کمک زومبا در خانه زیبا برای لاغری و تناسب اندام

زومبا در خانه برای لاغری

پس بریم یه تکون ریز بدیم ;)

سالسای اولیه

  یک قدم به راست بردارید، زانوهایتان را خم کنید. حال باید به جای قبلی برگردید و یک قدم به چپ بردارید و مجدداً زانوهایتان را خم کنید. سعی کنید سرعتتان را بالا ببرید. همراه با حرکت پایین تنه شانه هایتان را تکان دهید.  

سالسای حرکتی

  علاوه بر خم کردن زانوها کمی بازوهای تان را نیز خم کنید؛ به طوری که دستتان رو به آسمان باشد. چهار قدم به راست بردارید، سپس به جای اولیه برگردید. برای این حرکت باسن را تکان دهید. حال همین حرکت را از سمت چپ تکرار کنید. سرعتتان را بالا ببرید.

رقص مرنج مارس

زومبا در خانه برای لاغری

در ابتدای این رقص پای راستتان را کمی خم کنید و سپس بایستید. پای چپتان را کمی خم کنید و به جای قبلی برگردید. سرعت را بیشتر کنید و پاهای تان را با سرعت زیاد جابجا کنید. حال باید یکی از بازوها را به سمت بیرون باز کنید؛ بگونه ای که اگر پای چپتان خم شد، بازوی راست را باز کنید و بالعکس. با هماهنگی بازوها و پاها این حرکات را با سرعت بالا تکرار کنید.  

رقص هیپ هاپ

  هر دو پا را کنار هم قرار دهید. پای راست را خم کنید. دست راست را به سمت بیرون ببرید. جهت دستتان باید به سمت زمین باشد. بازوی چپتان را خم کنید و دستتان را روی شکم بگذارید. به حالت اولیه برگردید. این بار هم این حرکت را با پای چپ و دست چپ انجام دهید. هنگام حرکت شانه هایتان را تکان دهید و با ریتم برقصید.    

رقص کومبا

به نظرم به رقص های سرخپوستان خیلی شبیهه.خخخخخخ  

پاشنه پای  راستتان را روی زمین قرار دهید. یک قدم به عقب بروید، پای راستتان را روی پنجه قرار دهید. به سمت چپ حرکت کنید. از هر دو پا استفاده کنید. قدم کوچکی با پای راست بردارید. با پاشنه به سمت عقب و جلو حرکت کنید، به حالت اولیه برگردید. حال این کار را با پای چپ انجام دهید . سرعتتان را بیشتر کنید. می‌توانید دستتان را بر روی کمر یا باسن قرار دهید.   برای هر ورزشی از جمله زومبا نیاز به لباسی دارید که راحت باشه و البته جذاب. همچنین کفشی که موجب کمردرد یا پا درد نشود.در مقاله بعد مفصل درباره لباس و کفش مناسب این ورزش و وسایل مورد نیاز این حرفه باهم صحبت خواهیم کرد.   وقتی بتونید این حرکات رو به خوبی و با سرعت انجام دهید، به راحتی میتوانید به تناسب اندام برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا